Wednesday 30 December 2015

MUTLU YILLAR!



Yılbaşı bebesi Uzay, mutlu yıllar diler!


Hepimizin böyle saf, masum ve naif bakışlar atabileceği bir yıl olsun.

Geçen yıl çok şiştik.

#bitartık2015


Her yıl olduğu gibi, bu yıl da gaza gelip kendime "yeni yıl hedefleri" belirleyeceğim elbette :)

Bunların bir kısmını ilk haftalarda gaza gelip yarım yamalak da olsa gerçekleştirirken, büyük bir kısmı içinse kılımı dahi kıpırdatmayacağım ^_^

Artık birbirimizi kandırmanın bir anlamı yok! :D

Bu hedeflerden sizi ilgilendiren bir tanesi var ki... KESİN BECEREMEYECEĞİM :)

Olsun, yine de hedef olarak koyayım, ne demişler;

Aim for the moon
Even if you miss
You'll land among the stars

Efendim, amacım 2016'da her gün (ama her allahın günü!) bloguma minik de olsa bir posta girmek!

"Ya bıragghhh!" dediğinizi duyar gibiyim ^____^

Hepinizi utandırıcam!

Görürsünüz!


İYİ SENELER!


nora

2 yorum:

Sed. (weba) said...

Ya umarım yaparsın Noracım!
8 yılın sonunda ben de "2016'da daha düzenli yaz şu bloga bi değişiklik yap." dedim ama bakalım nasıl olacak.
:)

nora said...

Offf o kadar iyi anlıyorum ki seni! Ama bizim suçumuz yok aslında, bloglardan sonra sosyal medya roket hızıyla değişti, twitter, instagram derken içeriklerimizi anında tüketir olduk, aynı şeyleri bir de bloga yazmak saçma geldi :) Ama bu yıl bunu kırıyorum arkadaş! ;)