Wednesday 8 August 2012

New Blank Page.



Hiyaaaa ahali!!!

Kişisel bir çalışmayla karşılayayım sizleri (yazar burada yukarıdaki fotoğrafı kastediyor) Tanıştırayım; Fotoğraf dünyasında adı Jonathan Livingstone olmayan tek martıdır kendisi.

Ölmedim, hayattayım! Bir sürü şey birikti yine anlatacak, bir sürü şey de bayatladı açıkçası... :/

En azından mezuniyetten bahsedip kaçayım bugünlük =)



Veeeeee sonunda mezun oldum! İnanılır gibi değil! Hatta o kadar inanılır gibi değil belli ki, mezuniyet törenime eşim, annem, babam, ablam, yeğenim, kayınvalidem, kayınpederim herkes geldi emin olmak için! Ahahahahaa =)


Bir hafta sonrasında da balomuz vardı... Kampüsün girişindeki Aslanceğiz anlar halimizi, giderayak onunla da fotomu çektirdim ^_^


Okulun bahçesinde gerçekleşen balo cidden çok şık ve güzel hazırlanmıştı... Şaşırdığımı itiraf etmeliyim! Davetli öğrenci kankilerimin de her biri Oscar galasına gider gibiydi vallahi ^_^






Bir maceranın daha sonuna gelmiş oldum böylelikle...

Emeği geçen herkese buradan da teşekkür edeyim =) Başta Wikipedia ve Apple olmak üzere... Ahahahahahahaha ^_^ Şaka la şaka, henüz diplomayı vermediler, sakata gelmeyelim =)

Şimdilik bu kadar ama arayı açmadan diğer havadisleri de yazicim bir an önce...

peace out!

nora

5 yorum:

Unknown said...

ohh be, sonunda bi ses verdin nur'um. ilk fotodaki martının duruşuna şok olmakla beraber, mezuniyetine de çok sevindim kuzum. bi de bişi dicem ya, üstündeki elbisenin tatlılığı ne öyle?? yirim seni, bi de öperim :)

Seker Kedim said...

Cooook tebrik ederim,tam 2 ay olmustu, belek belek bakiyordum ne zaman geleceksin diye :))) Veee elbiseye bende bayildim.... Birde yavru kediler nasillar iyilermi?, gelsemde alsam bir tane, ahhh icim gidiyor her birine.... cok selamlar

S said...

oh la la la. baloda nasıl da güzel olmuşsun :)

nora said...

@pinosh Oyy kuzucum tişikkür ederim!!! Balodaki pembe elbiseye gelince, çok aradım, inanılmaz fiyatlar karşısında en son "pijama giyerim yine de vermem o parayı" şeklinde isyanlarda bulundum veeee sonunda Beşiktaş'tan bir pasajdaki abiyeciden süper uygun bir fiyata aldım =) Zaten bi o gece giydim, 10 sene dolapta durucak kendisi ^_^

@Seker Kedim Ahhh çok teşekkür ederim! Kedüşler canavar oldu, birazdan giriyorum onlarla ilgili postayı da, hazırladım bile!

@missipisi ahh rezil kuaför saçımı katletmeseydi daha da güzel olabilirdim sanırım =) yaptırdığım topuzu eve gelip açıp gittim baloya! ^_^

Bir Kalem Bir Kağıt said...

Selam,

uzun zamandir ugramiyordum. mezun olmana cok sevindim elbise de cok yakismis. Masallardaki güzelligi aratmamissin diyeyim :D Benim merak ettigim hangi bölümden mezun oldun?
à bientôt!
Öperims!